środa, 14 maja 2014

Podkręcamy szare komórki!

Hej :)

Dziś chciałabym krótko opowiedzieć o stronce, o której z kolei usłyszałam od kogoś innego.

Podrasujsobiemózg

Nazwa strony zachęcająca, tak samo jak jej zawartość!
Do rzeczy:
Na stronce znajduje się 30-dniowy darmowy zestaw ćwiczeń, które powinniśmy wykonywać, jeśli chcemy ulepszyć pracę swojego mózgu.
Ćwiczenia te poprawiają pamięć, koncentrację, szybkość kojarzenia i ułatwiają zapamiętywanie.

Skusiłam się i się zapisałam (w końcu czeka mnie niedługo sporo wkuwania) i od razu dostałam zestaw ćwiczeń. Fakt, czasami tylko opisy niektórych z nich wydają mi się mało wyraźne, albo po prostu ja jestem zbyt zmęczona gdy je robię ;)

Codziennie system ma dla nas przygotowany inny zestaw zadań, mający na celu usprawnić pracę naszego mózgu. Nie powiem, niektóre zadania potrzebują głębszego zastanowienia ;) (powaliła mnie mój totalny brak pamięci przestrzennej)

Co ważne, jest to program współorganizowany przez Wyższą Szkołę Psychologii Społecznej, dlatego też postanowiłam im zaufać.

Jestem bardzo ciekawa efektów:) tylko muszę bardziej przyłożyć się do tych ćwiczeń. Swoje wrażenia opowiem po zakończeniu kursu, czyli za około 30 dni. Ktoś chce ze mną podjąć wyzwanie i podrasować sobie mózg?

Pozdrawiam serdecznie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz