sobota, 16 sierpnia 2014

Dziękuję za...

Dobre i miłe słowa uznania za wykonaną pracę. Zbyt często zapominamy o tym, że gdy ktoś nam pomaga (za darmo czy nie), to poza faktem, że mu się to w jakimś stopniu opłaca, decyduje się poświęcić swój czas. Bo mógłby w tym czasie posprzątać wołającą o to od tygodni szafę, zrobić obiad, zakupy, odpocząć czy przespać się kilka godzin dłużej. Pobawić się z dzieckiem, wyjść z mężem. Dlatego tak ważne jest by ZAWSZE podziękować. Choćby zwykłym 'dzięki' ;) to naprawdę wystarczy :) a napisanie referencji, która może pomóc w życiu zawodowym to już największy możliwy rodzaj gratyfikacji. Bo takie podziękowanie zobowiązuje. Nie mogę pozwolić na to, by ktoś, kto zdecydował się na moją pomoc na podstawie takiej rekomendacji był zawiedziony. No, chyba że śpię na pieniądzach i jestem pępkiem świata ;) Ale nie jestem, więc teraz ja dziękuję za miłe słowa uznania :)
Wiem, że jest trochę nieczytelnie ;) więc przetłumaczę:

"Dnia 9 czerwca 2014 r zleciłem sprawę (trochę zmieniam, ale sens pozostaje) tłumaczce z biura translatorskiego English 24/7, jaką był wniosek o grant do Narodowego Centrum Nauki. Usługa została wykonana w niezwykle szybkim czasie, bardzo profesjonalnie i rzetelnie.
Rekomenduję firmę English 24/7 (tłumacza;) ) jako zdolną, wiarygodną, w pełni przygotowaną do wykonywania najróżniejszych zadań translatorskich."

Dziękuję

1 komentarz: